Produsele achizitionate la distanță:
Produsele achizitionate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalitați și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, folosind același serviciu de curierat cu care s-a facut expedierea.
SANDALI.RO va înapoia contravaloarea comenzii în 14 zile de la data primirii coletului în atelier.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului in atelier.
ATENȚIE! IMAGINILE SUNT CU TITLU DE PREZENTARE, pentru că toate produsele noastre sunt fabricate manual, pot exista mici diferențe de culoare, de print, de cusături, de aranjare a emblemelor, etichetelor, floricelelor etc.
Returul de produse se poate solicita în urmatoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site (mărime, culoare, model) - În acest caz puteți solicita returnarea produsului sau schimbarea acestuia cu un altul de aceeași valoare sau cu valoare diferita (cu plata diferenței sau cu rambursarea diferenței).
Produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație - Înainte de expediere, produsele Sandali sunt atent verificate, însă este posibil ca mici defecte să scape neobservate. În acest caz produsul va fi înlocuit cu un altul sau vi se va rambursa contravaloarea, cu condiția notificării în scris la adresa de email contact@sandali.ro în termen de 48 de ore de la primirea acestuia.
Produs achiziționat cu vicii ascunse - există posibilitatea ca furnizori noștri să ne trimită unele materiale care se pot defecta de la începutul purtări. De ex: Talpa unei ghete se poate crăpa de la primele purtări. În acest caz, vă rugăm să trimiteți o poză pe mail contact@sandali.ro cu produsul defect și o notificare în scris, pentru a putea trimite mai departe către furnizori cu care colaborăm. Plata transportului de retur va fi suportată de către Sandali. În acest caz produsul va fi înlocuit cu un altul sau vi se va rambursa contravaloarea comenzi.
Produs cu măsura nepotrivită - În cazul în care ați comandat o mărime sau un model care nu vi se potrivește, îl puteți schimba cu o altă mărime sau model, notificând în scris acest lucru la adresa de email contact@sandali.ro, taxa de transport aferenta schimbului fiind suportata de dvs.
Suma înapoiată cât și condițiile de returnare NU includ cheltuielile de transport.
NU SE CONSIDERĂ DEFECT:
NU SE SCHIMBA SI NU SE RETURNEAZA BANII pentru produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, talpa tocita, piele zgariata/uzata, cute de purtare, etc).
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau la emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.
Aceste dispoziții se aplică conform. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanța. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea unui produs în condițiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client.
Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
În conformitate cu OUG 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul, doar cu plata taxelor poștale de returnare, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fără penalitați și fără invocarea vreunui motiv.
În cazul în care Cumpărătorul renunță la cumpărare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu să returneze produsul exact în starea în care i-a fost livrat, adică în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat și în perfectă stare de funcționare. În cazul în care nu sunt îndeplinite aceste condiții, Cumpărătorul nu are dreptul să solicite rambursarea prețului. Returnarea produsului se va face către sediul SANDALI , pe cheltuiala exclusivă a Cumpărătorului. Rambursarea prețului către Cumpărător nu se va face înainte de primirea produsului și confirmarea emisă de SANDALI că acesta este în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat și în perfectă stare de funcționare.