GARANȚIA PRODUSELOR
Termen de garanție: 30 de zile calendaristice
Produsele comercializate de firma noastră beneficiază de o garanție de conformitate valabilă 30 de zile de la data livrării. Această garanție nu afectează drepturile legale ale consumatorului și este în conformitate cu prevederile OUG nr. 140/2021, Legea nr. 449/2003 și Legea nr. 296/2004, cu modificările și completările ulterioare.
Garanția nu se aplică în cazul în care defectele apar ca urmare a:
În toate aceste cazuri, responsabilitatea utilizării corecte revine clientului.
Vă rugăm să consultați instrucțiunile de întreținere și utilizare puse la dispoziție în colet și online (prin codul QR) înainte de utilizarea produsului.
Modalități graduale de asigurare a garanției, conforme cu legislația în vigoare:
1. repararea produsului;
2. înlocuirea produsului, dacă acesta nu poate fi reparat, cu un produs identic cu acordul clientului.
3. restituirea contravalorii produsului, fără să includă și taxe de transport. (vezi Politica de retur)
Mod de întreținere:
Instrucțiuni de utilizare și întreținere a încălțămintei
Utilizare în condiții meteo potrivite
Protejarea produsului
CURĂȚAREA ÎNCĂLȚĂMINTEI DE PIELE:
Piele naturală box și bizon
Piele cu aspect lăcuit
Piele velur (piele întoarsă)
Imprimeu:
Materialul imprimat nu este piele, ci un textil sau material sintetic cu imprimeu aplicat. Pentru a păstra culorile vii o perioadă îndelungată, vă recomandăm depozitarea pantofilor într-o cutie, într-un spațiu uscat, răcoros și ferit de razele directe ale soarelui. Evitați contactul cu dizolvanți, parfumuri sau soluții agresive. Se curăță doar cu o lavetă moale, umezită în apă curată. Nu frecați insistent locul pătat, deoarece fricțiunea poate cauza estomparea sau ruperea materialului imprimat.
Vă rugăm să respectați instrucțiunile de întreținere corespunzătoare a produsului. În situația nerespectării a acestora și a apariției problemelor de calitate, se pierd drepturile la garanție. Vă rugăm să păstrați factura pentru a face dovada achiziționarii produsului. La returnarea unui produs defect vă rugăm să prezentați factura pe care l-au însoțit.
În situația în care produsul prezintă un defect, în perioada de garanție, respectivul articol se trimite prin curier rapid la punctul de lucru al firmei Calea Rahovei, 266 - 268, corp. 3, subsol, camera 30, in incinta Electromagnetica Bussines Park. – pentru constatare. La solicitarea garanției este necesară trimiterea produsului în ambalajul original, împreună cu etichetele cu care a fost livrat produsul. Costul transportului de retur este suportat de catre client.
Imediat în perioada următoare , un operator va lua legătura cu dvs. și vă va comunica rezultatul constatării. În situația existenței unui defect de fabricație sau apariției unui defect care ține exclusiv de producător, produsul va fi reparat. În termenul legal de maximum 15 de zile. Costul transportului produsului reparat va fi suportat de către Sandali.