GENERAL
De ce este important sa vă dau dimensiunile piciorului?
După ce ne-ați furnizat dimensiunile corecte ale piciorului dvs, acestea ne ajută să stabilim mărimea dvs la încălțăminte. Noi putem face încălțămintea cu jumătați de masură, putem adăuga ceva la pantof sau să facem dimensiuni diferite de la un picior la altul.
Am găsit un produs care îmi place, pot face modificări ?
Pentru ca suntem un atelier de încălțăminte, totul se face la comandă și asta înseamnă că putem face modificări dorite de dvs. Putem adăuga o baretă la pantofi, putem schimba șireturile de altă culoare, putem schimba culoarea pantofilor dacă acesta nu se regăsește pe site, etc. Putem face toate astea, în funcție de materialele pe care le au disponibile furnizori noștri, fără nici un cost suplimentar.
De unde luați materialele?
Ne asigurăm că materialele noastre să fie de calitate superioară, colaborăm doar cu furnizori români.
Am alte întrebări. Cui trebuie să mă adresez?
Veți găsi toate datele de contact în josul acestei pagini. Sperăm că am putut răspunde tuturor întrebărilor dvs. și vă așteptăm să reveniți curând în calitate de client satisfăcut!
Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?
Da, SANDALI (sandali.ro) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm sa introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez ?
În acest caz, vă rugam să ne contactați telefonic pe 0722 466 974 sau ne lasați mail pe contact@sandali.ro .
Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu vă amintiți parola contului dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea "Ai uitat parola?" , disponibilă sub căsuța de Intra în cont.
Cum pot afla când se adaugă un produs nou sau când sunt promoții?
Abonați-vă la newsletter și astfel de fiecare dată cand adăugăm produse noi veți fi anuntați printr-un e-mail.
COMENZI
Trebuie să mă înregistrez sau să îmi creez cont pentru a putea plasa o comandă?
Se poate face comanda și fără cont, este important să ne lasați toate datele corecte (numele, nr de telefon, adresa de livrare) pentru a putea trimite coletul. Însă pentru a face un retur, este necesar ca contul sa fie creat pentru a completa formularul de retur.
Ce se întâmplă după finalizarea comenzii ?
După trimiterea comenzii, la intervalul orar al programului de lucru (luni-vineri 09:00 - 17:00), comanda dvs. va apărea în sistemul nostru ca "Comandă nouă" și în momentul în care noi vom schimba statusul în "Comandă preluată" atunci veți primi un e-mail de confirmare cu informații despre produsele comandate, adresa dumneavoastră de livrare și metoda de plată pe care ați ales-o. De asemenea, veți fi contactată telefonic pentru confirmarea comenzi și pentru dimensiunile piciorului.
Cum pot modifica o comandă?
Pentru orice modificare a comenzii dvs., contactați-ne cât mai curând posibil la adresa de email contact@sandali.ro sau la telefon 0722 466 974, preferabil înainte de a expedia comanda.
Vreau să returnez un produs. Cum fac?
Pentru a returna un produs sau mai multe, vă rugăm să citiți Politica de retur pe care îl regasiți în josul paginii, unde puteți afla condițiile de retur. Formularul de retur se găsește în contul creat de dvs. Returul se face la adresa punctului de lucru: Calea Rahovei, nr. 266-268, corp 3, subsol, camera 30, incinta Electromagnetica Bussines Park.
Vreau sa anulez o comandă. Cum fac?
Trebuie să ne sunați sau lasați un mesaj pe nr. de telefon 0722 466 974 sau un mail pe contact@sandali.ro și noi vom anula comanda din sistem, înainte ca aceasta să fie predată curierului. Dacă comanda a fost deja predată curierului și dvs. doriți anularea comenzi, o puteți refuza la livrare. În cazul în care ați optat pentru ridicare la easybox, nu trebuie sa o ridicați, curierul o va lua înapoi și va considera că ați refuzat coletul.
După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Am primit un produs defect. Ce fac?
Ne pare rău că produsul primit a fost defect. Uneori produsele pot prezenta defecte de la primele purtări, în acest caz, dorim să ne trimiteți poza cu produsul defect pe mailul contact@sandali.ro sau pe nr. de telefon afișat pe site, pentru a trimite mai departe de către furnizori noștri de materiale. Dacă se dovedește că produsul a fost un defect de fabricație din atelier, vă vom schimba produsul imediat cu altul sau vă vom rambursa contravaloarea comenzi (nu si taxa de transport). SANDALI va suporta costul de transport pentru schimbarea coletului. În acest caz, urmați procedurile politicii de retur, completând formularul de retur.
Cum pot fi sigură că produsul se potrivește?
Pagina fiecarui produs conține un tabel și ghidul de măsurare a piciorului. De asemenea, vă oferim consiliere telefonică legat de mărime pentru a fi siguri că mărimea va veni la fix. Dacă nu gasiți întotdeauna informațiile de care aveți nevoie vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
LIVRARE
De ce durează livrarea mult?
Timpul de procesare a unei comenzi durează între 3-5 zile, în funcție de disponibilitatea materialelor (piele,talpă, tocuri,etc). Dacă le avem deja în atelier, comanda va fi procesată mai repede, în ordinea comenzilor care vin. În momentul în care am predat-o curierului, acesta va fi livrată în maxim 48 ore, cu excepția sărbatorilor legale care poate afecta termenul de livrare a firmei de curierat.
Nu știu exact ora la care voi fi acasă. Ce trebuie să fac?
Aveți posibilitatea să solicitați livrarea la locul de muncă sau puteti opta pentru pachetomat Sameday (easybox), comanda putand fi ridicata cand aveti timp. Dacă doriți să primiți comanda la locul de muncă, nu ezitați să ne furnizați adresa dvs. de lucru.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se faca la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client ?
În aceasta situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzatoare adresei de livrare dorite. În cazul în care ați făcut deja comandă și doriți modificarea adresei, ne puteți suna sau lasă un mesaj pe contact@sandali.ro
Cum funcționează easybox?
Când comanda ta ajunge la easybox, primești un cod QR, un pin pe email și prin sms link-ul către codul QR de la firma de curierat. De asemenea, QR-ul este disponibil și în contul tău de client. Scanează codul QR sau introdu codul PIN la punctul de ridicare și sertarul în care se află produsele tale se va debloca.
Doresc să schimb adresa de livrare, dar am dat deja comandă. Cum fac?
Daca comandă nu a fost expediată, vă rugăm să ne lăsați mesaj la datele noastre de contact pe care le găsiți în site cu adresa la care să ajungă coletul. Noi vom face modificările din sistem. În cazul în care coletul a fost deja trimis către firma de curierat, noi vom încerca să contactăm firma de curierat pentru schimbarea adresei, iar răspunsul de confirmare poate dura mult, de aceea este de preferat ca adresa modificată să fie facută de noi, înainte de-a expedia comanda.
Același lucru se poate aplica și la schimbarea numărului de telefon în AWB-ul de expediere.