Cumpărarea produselor din magazinul nostru o puteți face online, telefonic sau prin mesaje pe WhatsApp si e-mail.
Comanda online
Produsul pe care doriți să îl comandați poate fi găsit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce conține categoriile de produse, din meniul din partea dreaptă cu toate categoriile și subcategoriile de produse sau prin folosirea câmpului de căutare. În momentul în care ați apăsat "Adaugă în coș" produsul va fi automat transferat în coșul de cumpărături pe care îl veți regăsi în colțul din dreapta de sus a pagini cu forma unei genți.
După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care doriți să le comandați, procesul de cumpărare se continuă prin apăsarea butonului și parcurgerea paginii de comandă. În pagina de comandă va trebui să completați urmatoarele:
- Metoda de livrare Livrare prin Curier rapid cu livrare la 29.99 lei sau easybox SAMEDAY, alegând un punct de ridicare, cu taxa de livrare de 16,99 lei
- Datele comenzii: Nume și prenume, număr de telefon, adresa completă care trebuie să conțină : județ, localitate, strada, număr, cod poștal (obligatoriu) scara, bloc, etaj, apartament, Interfon (optional). Aceste date sunt importante pentru firma de curierat care trebuie sa aibă toate datele necesare pentru a își putea îndeplini serviciile. Pentru a afla cum sunt prelucrate datele cu carater personal, vă rog citiți Politica de Confidentialitate (sandali.ro)
- Metoda de plată: alegeți modalitatea în care veți plăti comanda în NUMERAR (CASH) la livrarea coletului sau prin PLATĂ ONLINE (CARD).
Cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/șterge profilul dumneavoastră sau a face comenzi ulterioare fără a fi nevoie să parcurgeți din nou pașii de mai sus.
Comandă telefonică
Preluăm comezi telefonice la numărul 0722466974.
Răspundem la intervalul orar Luni - Vineri, 09:00 - 17:00.
Daca nu răspundem, vă rog să ne lăsați un mesaj și un agent de vânzări va prelua apelul dvs.
Precizați produsele pe care doriți să le comandați, specificând codul produsului pe care îl regăsiți sub căsuța "Adaugă în coș". Codul produsului ne ajută să găsim mai repede produsul pe care doriți să îl comandați.
Comandă prin mesaje sau e-mail
Puteți face comandă pe e-mail la contact@sandali.ro sau prin WhatsApp la numărul de telefon afișat pe site, precizând produsele pe care doriți să faceți comandă. Ne puteți spune denumirea produsului, codul de produs sau link-ul produsului. Însă pe lângă asta, ne trebuie și datele comenzii: Nume și prenume, număr de telefon, adresa completă care trebuie să conțină : județ, localitate, strada, număr, cod poștal (obligatoriu) scara, bloc, etaj, apartament, Interfon (optional). Aceste date sunt importante pentru firma de curierat care trebuie sa aibă toate datele necesare pentru a își putea îndeplini serviciile. Pentru a afla cum sunt prelucrate datele cu carater personal, vă rog citiți Politica de Confidentialitate (sandali.ro).
Metoda de livrare se va face prin Curier Rapid. Metoda de plată se poate face prin ramburs sau virament bancar.
Comenzi speciale
Pentru că suntem un atelier de încălțăminte, avem avantajul de a personaliza produsele în funcție de preferințele tale! Dacă ai găsit un model în magazinul nostru online și dorești modificări, îți oferim următoarele opțiuni:
✔ Schimbarea pielii – Dacă modelul ales are piele bizon și dorești să fie înlocuită cu piele box sau velur (piele întoarsă), o putem schimba pentru tine. Lucrăm doar cu piele box, bizon, velur și lac, fără alte materiale.
✔ Schimbarea tălpii și a tocului – Dacă vrei o altă talpă pentru modelul ales, o putem înlocui în funcție de mărimile disponibile.
✔ Adăugarea sau îndepărtarea unei catarame – La cererea ta, putem adăuga o cataramă la balerini sau pantofi (exemplu) sau, dacă preferi, putem elimina catarama la un anumit model.
✔ Modificarea imprimeului – Poți opta pentru îndepărtarea imprimeului sau înlocuirea acestuia cu un alt model disponibil pe site.
Important
Modelele prezentate pe site sunt disponibile în culorile despre care credem că se vând bine. Dacă îți dorești o culoare diferită, pe care nu o avem în ofertă, vom depune toate eforturile să o găsim pentru tine. În acest caz, este necesar să accepți condițiile noastre. Deoarece produsul va fi realizat special pentru tine și nu poate fi revândut altui client, returul nu va fi posibil. In caz contrar, vom refuza returul.
Dacă nu ești de acord cu aceste condiții, ne rezervăm dreptul de a refuza comanda specială.
Cum ne poți comunica detaliile comenzii speciale?
Pentru a ne transmite modificările dorite, ne poți contacta astfel:
Prin e-mail – Trimite-ne un mesaj cu detaliile personalizării dorite, iar echipa noastră îți va răspunde cu toate informațiile necesare.
Telefonic – Dacă preferi o discuție directă, ne poți suna și vom clarifica împreună toate aspectele modificării produsului.
Nu uita sa ne lasi si dimensiunile piciorului tau pentru a gasi marimea potrivita pentru tine.
Politica de retur pentru comenzile speciale
- Produsele realizate într-o culoare diferită față de cele prezentate pe site nu pot fi returnate. Deoarece aceste culori nu sunt parte din oferta noastră standard și nu se vând în mod uzual, nu putem accepta returul acestora.
- Produsele modificate conform opțiunilor oferite de noi (schimbarea pielii, a tălpii, adăugarea/eliminarea cataramei, modificarea imprimeului etc.) pot fi returnate, în conformitate cu Politica de retur a magazinului.